Home » Home » Algemene informatie

Eenvoudig bestellen bij drone4PRO.be, hoe doe je dat?

Bestellen bij drone4pro, hoe doe je dat?

Stap 1: Voeg de gewenste artikels toe aan je winkelmandje.

Bij elke artikel staat een knop “In winkelmand”. Klik op deze knop om je artikel toe te voegen aan het winkelmandje.
Ben je in de artikelfiche dan kan je ook direct het gewenste aantal mee geven.
De huidige voorraad van het artikel wordt ook op deze pagina weergegeven als deze informatie beschikbaar is. Let op, deze voorraad is indicatief en niet bindend.
Je kan de inhoud van je winkelmandje met bijhorende prijzen en aantallen steeds raadplegen door op het winkelmandje rechts bovenaan je scherm te klikken.
Je gegevens bij drone4pro, ze zijn veilig en GDPR goedgekeurd

Stap 2: Bestelling plaatsen

Ga naar het winkelmandje en klik daar op de Afreken knop. Je krijgt dan de mogelijkheid om je besteloverzicht te bekijken of aan te passen en je facturatie en leveringsgegevens op te geven.
Heb je een kortingscode verkregen geef die dan hier ook op. Deze zal dan automatisch mee verrekend worden.
Ben je een zakelijke klant geef dan zeker je bedrijfsnaam en geldig BTW nummer op. Alle bestellingen krijgen een factuur, ook particuliere klanten.

Betalen bij drone4pro, hoe doe je dat? Veilig natuurlijk.

Stap 3: Kies je betaalmethode

Bij drone4pro.be kan je je favoriete betaalmethode kiezen. Daarna krijg je nog een volledig overzicht van je bestelling, verzendingsgegevens, facturatiegegevens, verzendingskosten en gekozen betaalmethode.
Als je nu bevestigd zal je naar een beveiligde betaalomgeving (Multisafepay) gestuurd worden. Voer daar je betaling uit. Als dit succesvol is gebeurd krijg je van ons een automatische bestelbevestiging.
Indien de bestelling meer dan 85,00 euro is dan geniet u van gratis verzending. Indien dit lager is dan is de verzendkost afhankelijk van je leveringsadres en land.

Leveringen bij drone4pro, snel geleverd bij jou thuis

Stap 4: Controle en levering

Van zodra de betaling gecontroleerd is en bij ons is toegekomen wordt je bestelling zo snel mogelijk verzonden, u krijgt telkens een bevestigingsmail van ons na elke stap zodat u perfect kan volgen wat er gebeurd. Afhankelijk van de verzendingsmethode krijgt u ook een aparte mail met een trackingcode zodat u de levering van uw bestelling perfect kan opvolgen.

Wij verzenden pas na ontvangst van uw betaling en wanneer we alles van uw bestelling in één levering kunnen leveren. Zie deelleveringen hieronder voor meer info wat we doen wanneer niet alles op voorraad is.

Leveringen bij drone4pro, snel geleverd bij jou thuis
Leveringen bij drone4pro, snel geleverd bij jou thuis

Deelleveringen

Wanneer je een bestelling plaatst kan je steeds in de artikelfiche zien wat de huidige indicatieve voorraad is bij drone4pro.be, maar ook of deze eventueel beschikbaar zijn bij onze leveranciers.

Als je bestelling niet direct volledig kan verzonden worden omdat er een aantal artikels niet direct beschikbaar zijn, dan zal je bestelling standaard pas verzonden worden vanaf het moment we je bestelling in zijn geheel kunnen verzenden. De reden hiervoor zijn de hoge verzendingskosten en we zo onze prijzen scherp proberen te houden.

Wens je echter toch sneller je artikels te verkrijgen en dient dit dan te gebeuren door meerdere leveringen dan neem je best met ons eerst contact op om te zien of er een meerprijs is voor de verzending van de naleveringen. Afhankelijk van onze marge, en daar zijn we eerlijk in, kunnen we deze nalevering kosteloos doen of niet. Informeer jezelf dus best op voorhand via ons contact formulier of bel ons.

PRivacy en GDPR regels

GDPR

Alle gegevens die u bij ons achter laat worden conform de GDPR of AVG wetgeving behandeld en zijn ten alle tijde opvraagbaar en verwijderbaar op uw verzoek. Alle gegevens worden gebruikt in het kader van de verplichtingen nodig voor de verkoopsovereenkomst en worden in een database bewaard en elk mogelijk misbruik zal steeds worden gemeld aan de klant alsook aan de verplichte instanties.

Deze website wordt ook continu automatisch gemonitord op mogelijk misbruik fof aanvallen. De laatste patches worden ook steeds toegepast.

We gebruiken ook uit veiligheidsoverwegingen een externe betaal afhandelaar (provider), Multisafepay zodat u zeker kan zijn over de veiligheid van uw betaalgegevens. Deze betaalgegevens worden nooit op onze eigen website en servers bewaard, alleen de status van de betaling wordt naar ons teruggestuurd en bewaard.

GDPR regels en verantwoordelijkheden

IT-Factory BVBA is hier de Data Verwerkingsverantwoordelijke en u, de klant, bent hier het Data-subject en heeft hierbij de volgende rechten:

Je hebt het recht te eisen dat wij je gegevens wissen, vb. wanneer het doel waarvoor de data oorspronkelijk verzameld werden niet meer bestaat. Wij dienen niet alleen de gegevens bij ons te wissen, maar ook aan mogelijke onderaannemers te vragen dat zij ook bij hen de data wissen.
Je hebt het recht om informatie over deze data te vragen, zoals hoe lang je data bewaard worden, waarom wij die verzamelen, en welke personen/organisaties toegang hebben tot jouw informatie.
Je hebt het recht om, met redelijke intervallen, je data in te zien en eventueel te laten verbeteren, en je hebt het recht je gegevens naar een andere Verwerker te verhuizen. Afhankelijk van de omstandigheden zullen wij jou beveiligde toegang geven tot jouw gegevens of een kopie ervan overhandigen in een industriestandaard zoals een csv-bestand.

Garantie

Garantie bepalingen

Particuliere klant

Als particuliere klant geniet u van de Europese wettelijke garantie van 2 jaar op nieuw verkochte goederen.
Garantie is alleen van toepassing op tekortkomingen aanwezig op het moment van verkoop. Schade toegebracht door gebruik van het gekochte goed valt niet onder garantie.

De nieuwe garantieregels zoals uitgelegd op de website van FOD Economie betreffende de Wet op de garantie gelden op alle verkoopovereenkomsten inzake goederen die vanaf 1 juni 2022 gesloten worden.

Op alle verkopen van goederen vóór 1 juni 2022 gelden nog de oude garantieregels, zoals ingevoerd door de wet van 1 september 2004 betreffende de bescherming van de consumenten bij verkoop van consumptiegoederen

Zakelijke klant

Als zakelijke klant heeft u recht op de fabriekgarantie, dit is de garantie die de fabrikant van het verkochte artikel voorziet. Bij twijfel aarzel niet ons hier meer uitleg over te vragen.

Algemene garantie bepalingen en herroepingsrecht

De start garantiedatum is de factuurdatum vermeld op het factuur waarop uw artikel staat al dan niet met een serienummer.

De koper heeft naast deze wettelijke garantietermijn ook recht op 14 dagen herroepingsrecht.

Heb je nog vragen over de rechten dat u heeft als klant van een e-commerce shop, dan kan u steeds meer informatie vinden op de site van FOD economie.

Recyclage bijdrage

BEBAT

Wij verkopen electronica in de meeste gevallen voorzien van batterijen.

De Belgische wetgeving verplicht ons dan ook om u als klant de recupel en BEBAT bijdrage door te rekenen.

Al onze prijzen vermeld op onze website, offertes en facturen bevatten reeds deze bijdrages, tenzij apart vermeld. U heeft ook het recht als u een toestel koopt op onze website om uw oude toestel dat u met dit nieuwe toestel vervangt kosteloos binnen te geven (verzendingskosten zijn ten laste van de klant) of dit kosteloos binnen te brengen op een containerpark in België. Ook batterijen kan u bij ons achterlaten of via een BEBAT inzamelpunt.

Herroepingsrecht en Terugbetaling

Als klant heeft u recht op 14 dagen herroepingsrecht.

U kan dit herroepingsrecht uitvoeren via een door drone4pro.be verstrekt formulier. U kan dit ten allen tijde opvragen. U krijgt dan via mail meer informatie over het verdere verloop ervan.

Alle kosten (bijv. verzendingskosten, voorrijkosten, eventueel reeds geleverde diensten) die uit dit herroepingsrecht voortvloeien zijn voor de klant en dienen te gebeuren alvorens de klant recht heeft op terugbetaling.

De klant krijgt steeds een creditnota als bewijs hiervan.

Herstellingen

Wanneer u een niet bij drone4pro.be gekocht artikel wil laten herstellen kan u voor alle bepalingen en informatie terecht op onze herstellingen pagina.

Wanneer een bij drone4pro.be aangekocht artikel hersteld dient te worden gaan wij als volgt te werk:
U contacteert ons via mail (info@drone4pro.be) of via ons contactformulier met een duidelijke beschrijving van het probleem, het model en met vermelding van het aankoop factuurnummer en datum.
Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op via email om de herstelling verder te behandelen.

Indien het toestel bij drone4pro.be werd aangekocht en nog binnen de wettelijke garantietermijn valt doen we al het mogelijke om de herstelling onder garantie te laten gebeuren bij de fabrikant van het artikel. De garantiebepalingen van de fabrikant zijn van toepassing. Drone4pro.be of IT-factory BVBA kan niet aansprakelijk gesteld worden in geval van dispuut omtrent de garantie door de fabrikant.

Wanneer een artikel niet bij drone4pro.be werd gekocht of niet meer binnen de garantie (termijn en bepalingen) valt dan kan u het ook door ons laten herstellen via ons eigen repair center met kennis van zaken. Wij werken enkel met officiële merk onderdelen.

Meer informatie kan u hiervoor vinden op onze herstellingen pagina.

SCHRIJF JE IN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF

Meld u aan om updates, promoties en sneak peaks van aankomende producten te ontvangen. 

Door u in te schrijven gaat u akkoord dat wij u informatieve en promotionele emails sturen.
Drone4pro

Drone4pro

Antwoord meestal binnen het uur (8:00-19:00)

I will be back soon

Drone4pro
Hallo
Heb je een vraag, stel ze hier
Messenger